Subscription Commerce wordt volwassen

Subscription Commerce wordt volwassen

Vorige week kwam naar buiten dat de Hema een proef gestart is met een koffie- en een wijn-abonnement, waarmee klanten hun favoriete koffie of wijn automatisch en gratis thuisbezorgd kunnen krijgen. 

Deze stap van de HEMA is van significante betekenis in de Nederlandse markt, het geeft aan dat Subscription Commerce serieus genomen en volwassen wordt. 

Amped heeft geanticipeerd op de omarming van het abonnementenmodel in Nederland en hoog ingezet op brede adaptatie in de retailmarkt, van klein tot groot.

Onze abonnementensoftware NOUT is niet alleen simpel en efficient voor de eindgebruiker, maar juist ook gebruiksvriendelijk voor de retailer EN enorm snel te implementeren. 

NOUT is niet gebaseerd op een enkele, generieke abonnementsvorm, maar maakt het de retailer mogelijk deze zelf samen te stellen en te beheren. Onze software houdt rekening met de praktijk van alle dag, dus het heeft alle middelen om abonnementen makkelijk op te nemen in de bestaande supplychain. 

Meer weten? U weet ons nu te vinden! 

 


 

Ben je geïnspireerd en kunnen wij jou verder helpen?

Neem dan gerust eens contact ons op.