Het Latijnse communicare betekent iets gemeenschappelijk maken. Amped heeft een scherpe blik op dat primaire proces en ontwikkelt brand identities, ondersteunt met de creatie van relevante content, de inzet van beproefde marketing, de organisatie van events, webapplicaties en sociale media.

Brand identity

Amped bouwt duidelijke merkproposities voor eigen projecten en voor klanten. Wij hanteren hierbij de aanpak van Simon Sinek en starten met de fundamentele vraag 'Waarom?'. Dit is met name van toepassing op duurzame initiatieven, concepten of herpositionering van bestaande merken. Na de beantwoording van deze vraag kan er een naam worden ontwikkeld, de huisstijl bepaald en de verschillende visuele middelen worden ontwikkeld die het verschil maken.

Bekijk de video waarin Simon Sinek uitlegt waarom zijn aanpak zo goed werkt.

Contentcreatie

Het resultaat valt of staat met de inhoud van de boodschap. Samen met een structureel contentplan vormt dit een van de belangrijkste sleutels tot succes. Het contentplan zorgt voor een goede afstemming tussen inhoud (tekst en beelden), kanalen en doelgroepen, en consequent gebruik voor relevantie en herkenbaarheid. Amped ondersteunt met:

  • contentplan en -strategie;
  • productie van tekst, fotografie en video;
  • inrichting van de verschillende sociale media platforms zoals Linkedin, Facebook, Twitter, Instagram, e.a..

Marketing

'Marketing' is het containerbegrip voor vormen van communicatie tussen een bedrijf en ...

Meer

Food events

Amped beschikt over een netwerk van ondernemers waarmee bijzondere evenementen, bedrijfsactiviteiten en festivals ...

Meer

Social media

Het hele web is 'social'. Dynamisch. Meer dan ooit zijn wij met ...

Meer

© 2013-2017 / AMPED Concepts B.V. / Algemene Voorwaarden / KvK 57282277